Bofællesskabet Egeparken

Personale

Der er personale dækning fra kl. 6,30-19.00 på hverdage og kl. 11.00-19.00 i weekender samt på helligdage, hver anden lørdag dog fra kl. 8.00-16.00.
I Egeparken er ansat 3 faste medarbejdere, 2 uddannede pædagoger, 1 PAU, samt en afdelingsleder. Endvidere har Egeparken ansat faste husvikarer.

På Bofællesskabet Egeparken er hver borger tilknyttet 1 fast kontaktperson. Kontaktpersonens rolle er at støtte, vejlede og hjælpe borgeren på hjemmedage. Det er kontaktpersonens ansvar at sørge for at øvrige ressourcer og samarbejdspartnere inddrages, hvis borgeren har behov for det. 

Egeparkens personale bruger DialogNet og VitaComm som kommunikationsredskab både internt på Egeparken og med Handicap og Botilbud i øvrigt og eksternt med samarbejdspartnere.

I Handicap og Botilbud, herunder på Bofællesskabet Egeparken, vægtes samarbejdet i MED-udvalget højt. MED-udvalget inddrages i beslutninger og drøftelser, der har betydning for hele Handicap og Botilbud. Samtidig prioriteres det, at alle medarbejdere i Handicap og Botilbud har mulighed for at have medindflydelse og blive medinddraget.

Bofællesskabet Egeparken har, i samarbejde med resten af Handicap og Botilbud, fokus på efter -og videreuddannelse, kompetencegivende kurser og interne temadage. 

 Personalet på Egeparken modtager supervision i et nødvendigt omfang.

 Frederikssund Kommune benytter sig af Falck Healthcare ved behov for akut krisehjælp.

Medarbejdergoder i Frederikssund Kommune

Personale i Egeparken har mulighed for at benytte Frederikssund Kommunes medarbejdergoder. Du kan læse mere om goderne her